Een eigen plekkie onder de zon... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Fenna Koning - WaarBenJij.nu Een eigen plekkie onder de zon... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Fenna Koning - WaarBenJij.nu

Een eigen plekkie onder de zon...

Blijf op de hoogte en volg Fenna

21 Maart 2015 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Daar zit ik nu dan, met 30 graden lekker in Surinaamse zon..

Laat ik beginnen bij het begin, de reis. Donderdag zijn we dan eindelijk vertrokken richting Paramaribo. Schiphol stond vol met familie en vrienden van al mijn reisgenoten en mij. Na een paar dikke zoenen en alle koffers een paar keer open en dicht, konden we dan echt op weg naar het vliegtuig..
De reist was heerlijk, beetje films kijken en spelletjes spelen. Oh ja, eten daar houden ze ook van bij KLM dus dat hebben we ook gedaan.

Aangekomen hebben we eerst een uur gewacht voordat we het door de douane konden, het ging allemaal lekker op zijn Surinaams.. Buiten stonden er twee taxi's met leuke taxi chauffeurs voor ons klaar en gingen we op weg naar ons huisje. Hopen dat hij er stond, maar de taxichauffeurs gaven ons goede hoop!

De volgende ochtend was er eigenlijk pas te zien hoe vies het huis was, dus het hele huis is schoongemaakt en het is nu echt ons plekkie voor drie maanden.

Maar pfoe wat is het warm hier, om toch een beetje bezig te blijven maken we dagelijks een wandelingetje door het mooie Paramaribo. Want ach, wat is dit land toch mooi (voor zover ik gezien heb)! En voor de rest niet al te veel doen, want daar is het toch echt te warm voor!

Maandag de eerste kennismakingsdag op stage, dus tot die dag nog even die vakantiegevoelentje behouden!

Liefs van mij

• 22 Maart 2015 - 19:53

Tante Jo:

Bedankt Fen,

Fijn dat de reis goed is gegaan... en in welk huis wonen jullie nu? De laatste zeker van de reeks foto's.
    Ha, ha.... veel plezier en we lezen het wel weer. Erg leuk zo. Groetjessss

• 22 Maart 2015 - 21:50

Fenna De Koning:

Hahahaha, nee was dat maar waar!! Hij staat er niet tussen.. Volgende keer zal ik er een foto van het huis bij zetten!

Tags: vliegtuig, zon