Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Fenna Koning - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Fenna Koning - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen...

Blijf op de hoogte en volg Fenna

18 Maart 2015 | Nederland, Nootdorp

Het is bijna zo ver..

Na veel stressmomenten zit mijn koffer dan eindelijk dicht. Of ik alles bij me heb is de vraag, maar daar zullen we snel achter komen!

Morgen om half 12 is het dan zover, mijn vliegtuig vertrekt richting Paramaribo!
Maar eerst nog lekker een borreltje drinken met mijn vriendinnen en een heerlijk nachtje slapen in mijn eigen bedje.

De komende drie maanden kunnen jullie hier al mijn leuke en minder leuke reisverhalen lezen, mijn mooie foto's bekijken en een leuk berichtje voor mij achterlaten zodat ik ook af en toe aan jullie kan denken!

Liefs, van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fenna

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 7225

Voorgaande reizen:

19 Maart 2015 - 22 Juni 2015

Stage lopen in Suriname!

Landen bezocht: